اكران فیلم با بلیت نیم بها موجب رونق سینماها می شود
نوشته شده توسط : hgu33

'احمد نجفی' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: شورای صنفی نمایش فیلم درباره نحوه اكران آثار سینمایی در ایام ماه مبارك رمضان تصمیم می گیرد و این شورا مستقل است.

وی یادآور شد: مصوبه اخیر این شورا مبنی بر اكران نیم بهای فیلم های سینمایی در ایام ماه مبارك رمضان تصمیم درستی است و به رونق سینما كمك خواهد كرد.

عضو شورای عالی سینما تاكید كرد: سینمای ایران پس از اتفاقاتی كه برای دو اثر سینمایی در ابتدای امسال رخ داد به دلیل برخی اقدامات فرا قانونی شرایط مساعدی ندارد.

نجفی ادامه داد: مردم به دلیل اتفاقات رخ داده در روزهای نخست سال 91 در اكران فیلم های سینمایی، با سینما به نوعی قهر كرده اند و نیم بها كردن بلیت سینماها می تواند بار دیگر زمینه را برای آشتی مخاطبان با سینما فراهم كند.

وی افزود: پایین آوردن غیر قانونی دو اثر سینمایی در ابتدای امسال از سالن های سینمایی تاثیر روانی بر روی مخاطبان گذاشت و این روند موجب شد سینماداران با شرایط نامساعدی روبه رو شوند.

این تهیه كننده سینما گفت: كاهش مخاطبان موجب شده بسیاری از هزینه های جاری سالن های سینمایی تامین نشود و امیدوارم با نیم بها شدن بلیت سینماها در ماه مبارك رمضان مردم بار دیگر به هنر هفتم اقبال نشان دهند.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: آسمان , غروب , د ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: